ERVAREN ADVIES
Ervaren advies
75 jaar ervaring, dat merk je!

Een kappersgroothandel is meer dan een magazijn met producten. Wil je echt blij zijn met je aankoop, moet het een goede keus zijn. De ene keer een goedkope föhn de andere keer een onverwoestbare tondeuse voor intensief gebruik. De laagste prijs is tegenwoordig door het overmatige consumeren en zuinigheid te belangrijk geworden. Wij geloven er in dat je met een goed product elke dag meer plezier hebt en er vooral langer plezier van hebt. Wat wij het leukst vinden is het helpen bij de beste keuze voor jou.

We zijn onafhankelijk en willen alleen dat jij blij de deur uit stapt of vooral weer terug komt. Als je bij ons op de zaak komt, Facebook, nieuwsbrief of Knipnieuws in de gaten houdt zie je dat we continue bezig zijn met nieuwe trends te ontdekken, handige en slimme producten aan je voor te stellen. We denken graag mee, we helpen graag ondernemen en ontwikkelen nieuwe producten of diensten als er vraag naar is. We zijn 75 jaar ervaren en dat maakt ons flexibel. We werken met een zeer ervaren team dat van beauty, electronica, inrichtingen, marketing tot kleurtechniek is onderlegt om iedere kapper te kunnen adviseren in zowel product- als zakelijke keuzes.

Ons team bestaat uit:
Gert - Aanvoerder Senior
Olav - Aanvoerder Junior 
John - Verkoop binnen
Wim - Verkoop binnen
Hans - Verkoop buiten
Thea - Administratie
Monique - Beauty
Coby - Reparaties & Slijpen scharen

POST NL BEZORGING PAKKETTEN
GEMAKKELIJK BEZORGD
uit vertrouwde handen

Geen tijd om langs te komen, of gewoon het gemak van s’avonds bestellen en thuis ontvangen omdat je dat makkelijker vind, geen probleem. We verzenden dagelijks met PostNL en deze levert van dinsdag tot en met zaterdag af. Kun je het niet aannemen, dan proberen ze de buren. Gemak dient de mens en 1 telefoontje kan al genoeg zijn om de volgende dag je order te ontvangen.

We pakken alles met grote zorg in en hergebruiken daar zo veel mogelijk “oude” dozen voor om de kosten en het milieu tegemoet te komen. Wees altijd scherp als je een pakketje ontvangt, rammelt of lekt deze, neem dan deze niet aan, teken niet en bel ons gelijk. Mocht het voorkomen, zorgen we direct voor een oplossing zodat jij weer verder kan. PostNL werkt met een gemakkelijke website en mobiele App waarmee je je pakketje kan volgen en zien op welk moment van de dag het wordt afgeleverd. Wil je hier gebruik van maken, zorg dan dan je emailadres bij ons bekend is. Je ontvangt zodra de pakketjes eind van de middag bij ons de deur uit gaat een email met Track and Trace code. Geef je mailadres gelijk door en ben op de hoogte als je pakketje er aan komt!

JAGUAR SCHAREN SLIJPEN
Scharen slijpen
Kwaliteit kost wat tijd

Een schaar is het belangrijkste en duurste stuk gereedschap voor een kapper. Je schaft deze met veel zorg en liefde aan, met het doel dat deze zo lang mogelijk mee gaat. 
We kunnen je schaar vaak nog laten slijpen, als je denk een nieuwe te moeten kopen.
Om je schaar zo vaak mogelijk te kunnen laten slijpen en hem zo goed als nieuwe weer terug te krijgen sturen we deze naar gespecialiseerde slijperijen in Europa.

Bijvoorbeeld een Jaguar schaar gaat terug naar de Jaguar fabriek in Solingen. Hier wordt de schaar door lang getrainde professionals uit elkaar gehaald, geslepen, nagekeken en weer afgewerkt. Met als doel er een zo klein mogelijk laagje vanaf te halen. Op deze manier, zonder bramen, kan je schaar zeker wel 5x worden geslepen. Het slijpen van een schaar duurt tussen de 3 en 6 weken, deze tijd is nodig voor het verzamelen van de schaar, opsturen naar het buitenland, het daadwerkelijk nakijken, slijpen en aftellen, uitzoeken en klaar leggen. 3 tot 4 weken is gebruikelijk, maar in vakantie perioden kan dit langer worden.

Pas op met goedkope en snelle slijpservices, vaak gaat er meer van je schaar af dan nodig of wordt je schaar verkeerd geslepen.
Om je schaar zo lang mogelijk in de juiste conditie te houden is het verstandig wekelijks klein beetje te olie (geen naaimachine olie of WD40), maandelijks met wat alcohol de hairstylings resten weg te halen en de stelschroef goed af te stellen. Bekijk de video hoe je weet wanneer de schaar goed is afgesteld.

Prijzen slijpen zijn als volgt:
standaard schaar €19.95 ex btw
hol geslepen schaar €21,95 ex btw
speciale schaar €26,95 ex btw

Je kan je schaar aan Hans bij bezoek aan je salon meegeven, afgeven in de winkel of (verzekerd) opsturen.
We sturen zodra je schaar klaar is hem mee retour met je eerst volgende order.
 

KOEKJE SERVICE AAN HUIS
Update aan huis
We komen graag naar je toe

Als kapper ben je druk zat, heb je niet altijd tijd om langs te komen en dan ben je misschien toch op zoek naar persoonlijk contact, informatie en trends.
Deze website is leuk, maar wij hebben ook Hans. Hij komt graag bij je langs om de nieuwste producten aan je te laten zien, mee te denken met je salon en je order op te nemen. 
Zie het als een hulp voor de inkoop, persoonlijke trend watcher en een brainstorm partner voor slechts 1 kopje koffie. 

In deze digitale tijd is het juist goed om persoonlijk contact met je te houden, persoonlijk nieuws te brengen en feedback mee naar de zaak te nemen.
Wil je is een keer bezocht worden door Hans, stuur hem een email of bel 033 4946688.
We streven er naar om iedere 5-6 weken, buiten de vakanties, bij onze bezoekklanten langs te gaan. Maar minder vaak is ook mogelijk.

Koos van der Beek
Tondeuse onderhoud
De beste verzorging voor uw gereedschap

Een nieuw gekochte tondeuse draait als een zonnetje. Maar onze zorg gaat verder. Bij de meeste merken tondeuses kunnen we meer dan een uitgebreide service geven. Onderdelen zijn los te verkrijgen, zoals mesbladen, accu’s, opladers en snoeren. Veel kunnen we direct in de winkel voor je oplossen, daarnaast kunnen we het opsturen naar de leverancier en tegen zeer geringe kosten laten repareren. In 80% van de gevallen is repareren voordeliger dan vervangen door een nieuwe tondeuse.

Maar lang plezier begint met onderhoud, dagelijks een druppel olie, verwijderen van haren en schoon spuiten van de mesbladen.
Heb je specifieke vragen over je tondeuse mail dan Wim of bel met 033 494 6688.
 
De meeste reparaties doen we waar je bij staat als service, als de drukte het toe laat, complexe reparaties duren ongeveer 4 weken.

Moeten we een apparaat opsturen voor reparatie dan zijn de algemene reparatie kosten E8,95 + materiaal.

INTERIEUR ADVIES
Interieur advies
Samen kijken wat er mogelijk is

Door het grote aanbod op de begane grond wordt het soms nog wel eens vergeten, maar we hebben een prachtige showroom met kappersstoelen, washunits, werkwagens, kappersfiets, spiegels, verftableau’s, mobiele oplossingen etc. Om door de bomen het bos te zien helpen we je graag, wat past er bij je budget, welke smaken en keuzes zijn er te maken en hoe kun je het het beste aanpakken?

Het is zakelijk nogal een grote investering en om de droom in je hoofd naar de realiteit te krijgen is vaak een moeilijke opgave. Maar daar helpen we je graag bij.
We leveren alle producten die een professionele kapper nodig heeft, dat is ons vak. We werken vanuit ervaring graag samen met betrouwbare partijen als Salon Ambience omdat als er ooit iets mis mocht zijn, nu of in de komende 10 jaar er snel een passende oplossing komt. 
Je koopt een interieur niet voor 3 of 4 jaar, maar hoopt er langer plezier van te hebben, daarom kunnen we je ook aanbieden een 3D rendering van je nieuwe salon te laten maken. Met de computer laten we dan een inrichting maken en kun je alvast het eindresultaat zien. 

Wil je is vrijblijven een afspraak maken, stuur dan een email naar John of bel 033 4946688.

Alvast wat folders bekijken? Kijk dan hier.