Een 11 voor service
Alles voor elke kapper
Alleen voor professionals
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Een 11 voor service
    Alles voor elke kapper
    Alleen voor professionals
    Filters

    Merken

      Prijs

      Tot

      Merken

      Schwarzkopf

      <strong>SCHWARZKOPF</strong>
      Schwarzkopf staat al meer dan 111 jaar voor innovatie, betrouwbaarheid, kwaliteit, vertrouwen en competentie. De passie van dit beroemde haarmmerk is het c...

      SCHWARZKOPF

      Schwarzkopf staat al meer dan 111 jaar voor innovatie, betrouwbaarheid, kwaliteit, vertrouwen en competentie. De passie van dit beroemde haarmmerk is het creëren van mooi haar en dit komt tot uiting in de producten. Daarnaast zijn de ASK Academies van Schwarzkopf erkende centra van hoog niveau die overal ter wereld kappers trainen en inspireren. 

      Schwarzkopf Professional heeft zijn doeltreffendheid bewezen als overkoepelend merk van legendarische productmerken, zoals Gliss Kur, Got2B en Taft (nu uitsluitend beschikbaar bij supermarkt en drogist). Het getekende logo staat op elke verpakking en word took mee genomen in elke tv-commercial. Al 11 opeenvolgende jaren is Schwarzkopf verkozen als ‘Most Trusted Brand’ in de jaarlijkse enquete van Readers’s Digest over merkvertrouwen waarin productkwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding, imago en de mae waarin het merk beantwoordt aan de wensen van de consument centraal staan. 

      HANS SCHWARZKOPF

      Scharzkopf Professional is ontstaan in 1898, wanneer de Berlijnse apotheker Hans Schwarzkopf een parfumafdeling opent in zijn apotheek. Omdat hij niet tevreden was over het aanbod van dure oliën en de ruwe zepen die gebruikt worden om haar te wassen brengt hij een ‘poeder shampoo’ op de markt die oplost in water. Het is direct een succes. 

      In 1927 introduceert hij de eerste vloeibare shampoo ter wereld. De vraag naar dit innovatieve product zorgt voor een snelle groei en bespoedigd de opening van het ‘Schwarzkopf Instituut voor Haarhygiëne’, het eerste kapperstrainingscentrum.

      In de jaren die volgen introduceert Schwarzkopf in Duitsland het eerste koude permanent waarmee vrouwen hun haar permanente golven geven zonder dat ze hun haar tot 100 graden hoeven te verhitten. Ook wordt Poly Color gelanceerd; het eerste kleurproduct door consumenten thuis te gebruiken. 

      In 1991 is Schwarzkopf wederom toonaangevend op het gebied van de trends in de richting van natuurlijke producten. Het cosmeticamerk lanceert Igora Botanic, een semi-permanente kleur met als basis een biologisch afbreekbare formule op plantaardige basis, vrij van pesticiden, herbiciden en fungicden. 

      Vier jaar later neemt Henkel Schwarzkopf over en wordt direct een leidende Europese leverancier op het gebied van haarcosmetica. 

      WERELDWIJD SUCCES

      Schwarzkopf & Henkel is nu één van de grootste cosmeticabedrijven ter wereld. Ze hebben wereldwijd klanten in 125 landen. De uitgebreide portfolio bevat de beste en meest populaire merken op het gevied van kleurproducten, styling, haarverzorging, toiletartikelen, huidverzorging, mondhygiëne en geuren. 

      Schwarzkopf staat anno 2015 op vierde plaats van merken die exclusief in professionele kapsalons worden gebruikt.

      Filter
      168 producten
      • Een 11 voor service
      • Alles voor elke kapper
      • Alleen voor professionals

      Overige categorieën in Merken

      Schwarzkopf

      SCHWARZKOPF

      Schwarzkopf staat al meer dan 111 jaar voor innovatie, betrouwbaarheid, kwaliteit, vertrouwen en competentie. De passie van dit beroemde haarmmerk is het creëren van mooi haar en dit komt tot uiting in de producten. Daarnaast zijn de ASK Academies van Schwarzkopf erkende centra van hoog niveau die overal ter wereld kappers trainen en inspireren. 

      Schwarzkopf Professional heeft zijn doeltreffendheid bewezen als overkoepelend merk van legendarische productmerken, zoals Gliss Kur, Got2B en Taft (nu uitsluitend beschikbaar bij supermarkt en drogist). Het getekende logo staat op elke verpakking en word took mee genomen in elke tv-commercial. Al 11 opeenvolgende jaren is Schwarzkopf verkozen als ‘Most Trusted Brand’ in de jaarlijkse enquete van Readers’s Digest over merkvertrouwen waarin productkwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding, imago en de mae waarin het merk beantwoordt aan de wensen van de consument centraal staan. 

      HANS SCHWARZKOPF

      Scharzkopf Professional is ontstaan in 1898, wanneer de Berlijnse apotheker Hans Schwarzkopf een parfumafdeling opent in zijn apotheek. Omdat hij niet tevreden was over het aanbod van dure oliën en de ruwe zepen die gebruikt worden om haar te wassen brengt hij een ‘poeder shampoo’ op de markt die oplost in water. Het is direct een succes. 

      In 1927 introduceert hij de eerste vloeibare shampoo ter wereld. De vraag naar dit innovatieve product zorgt voor een snelle groei en bespoedigd de opening van het ‘Schwarzkopf Instituut voor Haarhygiëne’, het eerste kapperstrainingscentrum.

      In de jaren die volgen introduceert Schwarzkopf in Duitsland het eerste koude permanent waarmee vrouwen hun haar permanente golven geven zonder dat ze hun haar tot 100 graden hoeven te verhitten. Ook wordt Poly Color gelanceerd; het eerste kleurproduct door consumenten thuis te gebruiken. 

      In 1991 is Schwarzkopf wederom toonaangevend op het gebied van de trends in de richting van natuurlijke producten. Het cosmeticamerk lanceert Igora Botanic, een semi-permanente kleur met als basis een biologisch afbreekbare formule op plantaardige basis, vrij van pesticiden, herbiciden en fungicden. 

      Vier jaar later neemt Henkel Schwarzkopf over en wordt direct een leidende Europese leverancier op het gebied van haarcosmetica. 

      WERELDWIJD SUCCES

      Schwarzkopf & Henkel is nu één van de grootste cosmeticabedrijven ter wereld. Ze hebben wereldwijd klanten in 125 landen. De uitgebreide portfolio bevat de beste en meest populaire merken op het gevied van kleurproducten, styling, haarverzorging, toiletartikelen, huidverzorging, mondhygiëne en geuren. 

      Schwarzkopf staat anno 2015 op vierde plaats van merken die exclusief in professionele kapsalons worden gebruikt.

      Schwarzkopf