Een 11 voor service
Alles voor elke kapper
Alleen voor professionals
0

1 order = 1 boom | meer weten ?

0
Een 11 voor service
Alles voor elke kapper
Alleen voor professionals

1 order = 1 boom | meer weten ?

4 oktober 2017

Onze service

jaar ervaring, dat merk je!

Een kappersgroothandel is meer dan een magazijn met producten. Wil je echt blij zijn met je aankoop, moet het een goede keus zijn. De ene keer een goedkope föhn, de andere keer een onverwoestbare tondeuse voor intensief gebruik. De laagste prijs is tegenwoordig door het overmatige consumeren en zuinigheid te belangrijk geworden. Wij geloven er in dat je met een goed product elke dag meer plezier hebt en er vooral langer plezier van hebt. Wat wij het leukst vinden is het helpen bij de beste keuze voor jou, in de groothandel of bij jouw in je salon.  
Is iets kapot, dan dan is nieuwe niet altijd nodig.

Update aan huis

Als kapper ben je druk zat, heb je niet altijd tijd om langs te komen en dan ben je misschien toch op zoek naar persoonlijk contact, informatie en trends.
Deze website is leuk, maar wij hebben ook Ferry. Hij komt graag bij je langs om de nieuwste producten aan je te laten zien, mee te denken met je salon en je order op te nemen. 
Zie het als een hulp voor de inkoop, persoonlijke trend watcher en een brainstorm partner voor slechts 1 kopje koffie. 
 
In deze digitale tijd is het juist goed om persoonlijk contact met je te houden, persoonlijk nieuws te brengen en feedback mee naar de zaak te nemen.
Wil je eens een keer bezocht worden door Ferry, stuur hem een email of bel 033 4946688.
We streven er naar om iedere 6 weken, buiten de vakanties, bij onze bezoekklanten langs te gaan. Maar minder vaak is natuurlijk ook mogelijk.
 
 

Tondeuse onderhoud en reparatie

Een nieuw gekochte tondeuse draait als een zonnetje. Maar onze zorg gaat verder. Bij de meeste merken tondeuses kunnen we meer dan een uitgebreide service geven. Onderdelen zijn los te verkrijgen, zoals mesbladen, accu’s, opladers en snoeren. Veel kunnen we direct in de winkel voor je oplossen, daarnaast kunnen we het opsturen naar de leverancier en tegen zeer geringe kosten laten repareren. In 80% van de gevallen is repareren voordeliger dan vervangen door een nieuwe tondeuse.
 
Maar lang plezier begint met onderhoud, dagelijks een druppel olie, verwijderen van haren en schoon spuiten van de mesbladen. Heb je specifieke vragen over je tondeuse mail dan Wim of bel met 033 494 6688.
 
De meeste reparaties doen we waar je bij staat als service, als de drukte het toe laat, complexe reparaties duren ongeveer 4 weken.

Moeten we een apparaat opsturen voor reparatie dan zijn de algemene reparatie kosten €8,95 + materiaal.

 
 

Scharen slijpen

Een schaar is het belangrijkste en duurste stuk gereedschap voor een kapper. Je schaft deze met veel zorg en liefde aan, met het doel dat deze zo lang mogelijk mee gaat. 
We kunnen je schaar vaak nog laten slijpen, als je denkt een nieuwe te moeten kopen.
Om je schaar zo vaak mogelijk te kunnen laten slijpen en hem zo goed als nieuw weer terug te krijgen werken we samen met slijperij ScherpGoed van Billy Blom. Lees hier meer over hoe je je schaar kunt laten slijpen.

Pas op met goedkope en snelle slijpservices, vaak gaat er meer van je schaar af dan nodig of wordt je schaar verkeerd geslepen.
Om je schaar zo lang mogelijk in de juiste conditie te houden is het verstandig wekelijks klein beetje te olie (geen naaimachine olie of WD40), maandelijks met wat alcohol de hairstylingresten weg te halen en de stelschroef goed af te stellen. Bekijk de video hoe je weet wanneer de schaar goed is afgesteld.

Je kan je schaar aan Ferry bij bezoek aan je salon meegeven, afgeven in de winkel of (verzekerd) opsturen.
We sturen zodra je schaar klaar is hem mee retour met je eerstvolgende order.

 
 

Interieur advies

Door het grote aanbod op de begane grond wordt het soms nog wel eens vergeten, maar we hebben een prachtige showroom met kappersstoelen, washunits, werkwagens, kappersfiets, spiegels, verftableaus, mobiele oplossingen etc. Om door de bomen het bos te zien helpen we je graag, wat past er bij je budget, welke smaken en keuzes zijn er te maken en hoe kun je het het beste aanpakken? 

Het is zakelijk nogal een grote investering en om de droom in je hoofd naar de realiteit te krijgen is vaak een moeilijke opgave. Maar daar helpen we je graag bij.
We leveren alle producten die een professionele kapper nodig heeft, dat is ons vak. We werken vanuit ervaring graag samen met betrouwbare partijen als Salon Ambience omdat als er ooit iets mis mocht zijn, nu of in de komende 10 jaar er snel een passende oplossing komt. 
Je koopt een interieur niet voor 3 of 4 jaar, maar hoopt er langer plezier van te hebben, daarom kunnen we je ook aanbieden een 3D rendering van je nieuwe salon te laten maken. Met de computer laten we dan een inrichting maken en kun je alvast het eindresultaat zien. 

Wil je eens vrijblijvend een afspraak maken, stuur dan een e-mail naar John of bel 033 4946688.

//BOTSONIC CODE